Perşembe 01.10.2015

Demirtaş: Biz rapor değil, somut işler yaparız

İTO meslek komiteleri ortak toplantısında konuşan İzmir Ticaret Odası Başkanı Ekrem Demirtaş, Kemeraltı'na yönelik önemli açıklamalar yaptı. Konak Belediyesi'nin Tarihi Kemeraltı Çarşısı'na ait imar değişikliği vizesinin ardından proje hazırladıklarını söyleyen Demirtaş, "İTO bünyesinde Turistik Çarşı projemiz var. Geleneksel el sanatlarının yanı sıra özel tasarım ürünlerini yaşatacak bir turistik çarşı oluşturmayı hedefliyoruz. Çarşı için en uygun yer olarak Başdurak Cami ve altındaki dükkanları belirledik" dedi. Geçtiğimiz gün Kemeraltı Raporu'nu açıklayan Ege Genç İşadamları Derneği (EGİAD) Başkanı Seda Kaya'ya göndermede bulunan Demirtaş, "Kemeraltı'nın dönüşümü için odamız faaliyetlerini sürdürüyor. Salepçioğlu İş Hanı'nın yıkılıp çarşıya yeni meydan kazandıracağız. Biz rapor değil, somut işler yaparız" diye konuştu. Kent turizmini de değerlendiren Demirtaş, "Dünyada; turizm sektöründe 6'ncı sıradayız. Uyanık olmalıyız. Turizmde bu başarıyı kolay elde etmedik. Toplam turist sayısında bir azalma var evet, ama bu her şeyin sonu değil. Sekiz ayda İzmir'e gelen turist 1 milyon 268 bin kişi. Ancak burada da terör sıkıntısı karşımıza çıkıyor. Geçtiğimiz ay Hamburg'da kruvaziyer fuarında dev firmaların yöneticileri ile konuştum. Hepsinin ilk sorusu terör ve güvenlik. Yolcular güvenlik endişesi nedeniyle ülkemize gelmek istemeyebiliyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.