Salı 26.01.2016

E-ticaretin hacmi giderek büyüyor

Anadolu Aslanları İşadamları Derneği (ASKON) İzmir Şubesi tarafından düzenlenen Sosyal Medyanınm İşletmelere Etkileri ve e-ticaret seminerinde konuşan Dijital İletişim Danışmanı Mustafa Sönmezay, e-ticaretin online ve offline işlemleri, alışverişleri ve sanal para transferlerini kapsadığını söyledi. 2013 yılına oranla 2014'te e-ticaretin yüzde 35'lik büyümeyle toplam pazarda 18 milyar liralık gelişme kaydettiğini aktaran Sönmezay, 6,8 milyar lira ile turizm ve seyahat, 3,5 milyar lira ile online perakende satış, 3, 5 milyar lira ile çok kanallı perakende satış ve 2,8 milyar lira lira ile online bahis sitelerinin ilk sıraları aldığını kaydetti.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.