Giriş Tarihi: 26.01.2016

KSK'nin 13 kabusu

PTT 1. Lig'de 13 puana ulaştıktan sonra 5 hafta üst üste mağlup olan Karşıyaka'da halk arasında uğursuz olarak bilinen '13' rakamı adeta kabusu haline geldi

Şampiyonluk hesapları yaparak başladığı PTT 1. Lig'de 19. haftayı puan cetvelinin son sırasında geçen Karşıyaka için, halk arasında "uğursuz" olarak bilinen 13 rakamı kabus oldu. Ligde 13 puana ulaştıktan sonra 5 haftadır tek puan alamayan Kaf-Kaf, verdiği kurtuluş savaşında 13 puanı aşamayınca, ligin dibinde çakıldı kaldı. Yeşil-kırmızılı ekip, 14. hafta deplasmanda Balıkesirspor ile deplasmanda berabere kaldıktan sonra oynadığı 5 maçı da kaybetti. Kırmızı yeşilli ekip en son galibiyet sevincini 8 hafta önce, ezeli rakibi Göztepe'yi 1-0 yenerek yaşamıştı. Devre arasında bir çok yıldız oyuncuyla kadrosunu güçlendirmesine rağmen, 2. yarıya Adana Demirspor ve Şanlıurfa yenilgileriyle başlayan Kaf-Kaf, 13 puanla yerinde saymaktan öteye gidemedi.
İKİ TAKVİYE DAHA
Ara transferde kadrosunu büyük ölçüde yenileyen Karşıyaka, iki önemli oyuncuyu daha kkadrosuna kattı. Yeşilkırmızılılar, Osmanlıspor'un forvet oyuncusu Tonia Tisdell ile Gençlerbirliği'nin başarılı kalecisi Özkan Karabulut'u sezon sonuna kadar kiraladı. Geçen sezon Osmanlıspor'da şampiyonluk yaşayan Tisdell, 2009-2010 sezonunda KSK forması giymişti. Karşıyaka yönetimi bir golcü oyuncu daha alıp tranfseri noktalaması bekleniyor. Karşıyaka'da Başkanı Fatih Diniz, ligde kalma savaşında kolay kolay pes etmeyeceklerini söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.