Giriş Tarihi: 30.01.2016

Bir Gökhan Töre üç Buca değerinde

Ziraat Türkiye Kupası son 16 turunda Beşiktaş ile eşleşen Bucaspor'un toplam maliyeti, rakibin yıldızı Gökhan Töre'nin ücretinin üçte biri kadar

İzmir'i Ziraat Türkiye Kupası son 16 turunda yarın Bucaspor'un ağırlayacağı Beşiktaş maçının heyecanı sararken, iki takımın kadro değerleri arasında büyük uçurum dikkatleri çekmeye başladı. 121 milyon euroyla (391 milyon lira) ligin en pahalı ekiplerinden biri olan Beşiktaş, 4.9 milyon euro takım değerindeki İzmir ekibinin 24 katı değerinde. Sadece Beşiktaş'ın 15 milyon euro değerindeki (49 milyon lira) yıldız oyuncusu Gökhan Töre ile 4.9 milyon euro (16 milyon lira) değerindeki Bucaspor mevcuttaki kadrosu gibi üç tane daha takım kurabiliyor. Kupada D Grubu'nda oynadığı son 5 maçını kazanarak gövde gösterisi yapan Bucaspor, Beşiktaş'tan korkmuyor. Sarı-lacivertliler, Beşiktaş'la en son 2013-2014 sezonunda yine Ziraat Türkiye Kupası 4. Tur maçında karşılaşmıştı. İzmir Atatürk Stadı'nda oynanan maçta Bucaspor, rakibini şuan Galatasaray'da olan Umut Gündoğan ve Boluspor'da oynayan Kanadalı eski golcüsü Ricketts'in golüyle 2-1 yenmişti. Yönetim, tarihin bir kez daha tekerrür edeceğini, maçların oynanmadan kazanılmadığını, kupada iyi bir futbol sergileyen Bucaspor'un Beşiktaş'ı eleyecek güçte olduğunu belirtti. Kupada oynadığı 7 maçta kasasına 376 bin dolar (1.120 milyon lira) koyan Bucaspor'da yönetim, Beşiktaş ile oynayacağı maçtan da en az 1 milyon lira hasılat bekliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.