Giriş Tarihi: 27.2.2016

Girişim Kampüsü'ne 209 proje talip

Lider Yaratıcı Katılımcılar Derneği (LİYAKAT) tarafından her yıl düzenlenen, Ege Bölgesi'nin en büyük girişimcilik yarışması 'Girişim Kampüsü' projesinde bu yıl başvuru sayısında patlama yaşandı. Ocak ayı sonuna kadar yapılan 209 adet başvurudan, 195 adet proje yarışmaya girmeye hak kazandı. İZKA, akademisyenler, dernek üyeleri, iş kadınları, işadamları ve profesyonel yöneticilerden oluşan 12 kişilik ön jüri yapacağı değerlendirme sonucu 100'e yakın projenin ön elemeyi geçmesi bekleniyor. Projede; jüri değerlendirmesi sonucunda bu yıl da ilk üç dereceye giren iş fikrine ve bir sosyal girişimcilik projesine toplam 15.000 TL para ödülü verilecek. Ayrıca projenin ana sponsor olan KİPA tarafından seçilen bir projeye KİPA Özel Ödül'ü verilecek. 100 adet projenin ön elemeyi geçmesini beklediklerini belirten LİYAKAT Yönetim Kurulu Başkanı Berkay Eskinazi "Proje başta İzmir olmak üzere Türkiye'de girişimcilik kültürünün yaygınlaşmasına, sürdürülebilir bir 'girişimcilik ekosistemi' oluşturulmasına ve bu doğrultuda yeni is¸ alanları yaratılarak işsizliğin azaltılmasına katkı sağlayacak. Projede; jüri değerlendirmesi sonucunda bu yıl da ilk üç dereceye giren iş fikrine ve bir sosyal girişimcilik projesine toplam 15 bin para ödülü verilecek. Ayrıca projenin ana sponsor olan Kipa tarafından seçilen bir projeye KİPA Özel Ödül'ü verilecek" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.