Cumartesi 27.02.2016

Projeye cesaret verici oranda destek var

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Yıldırım, "İzmir Körfez Geçiş Projesi büyük oranda hazır. ÇED süreci devam ediyor. İzmir kamuoyundaki değerlendirmelerde, projeye destek yüzde 70'lerin üzerinde gözüküyor. Şehrin büyük bir kesimi, projenin İzmir için çok faydalı olacağı kanaatinde" dedi. Yıldırım, İzmir Körfez Geçiş Projesi'ni İstanbul'un boğaz geçişi ve Marmaray projelerine benzeterek, ikisinin bir arada yer alacağı bir kısmı deniz altından bir kısmını da denizin üzerinde köprü şeklinde planlandığını hatırlattı. Projenin büyük oranda hazır olduğunu dile getiren Yıldırım, "Gerek proje çalışmaları gerek etüt çalışmaları tamamlandı. Çevresel Etki Değerlendirmesi (ÇED) süreci devam ediyor. Bir yandan İzmir kamuoyu projeyi değerlendiriyor, tenkit ediyor. Olumlu olumsuz değerlendirmeler yapılıyor ama şu ana kadar yapılan İzmir kamuoyundaki değerlendirmelerde, projeye destek yüzde 70'lerin üzerinde gözüküyor. Şehrin büyük bir kesimi, projenin İzmir için çok faydalı olacağı kanaatinde. İzmir'in özellikle kuzey-güney trafiğini rahatlatacağı, süreyi çok kısaltacağı yönünde açıklamalar geliyor. Bu cesaret verici bir şey. Biz, İzmirlilere rağmen bir iş yapmayız. Ne zaman bu iş tamam derse, gereğini yaparız" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.