Pişmiş piliç etiyle ihracatını katlayacak
Global pazarda Türkiye'yi 5 kıtada 75 ülkede temsil eden Keskinoğlu Şirketler Grubu, Dubai'deki fuara işlenmiş piliç eti ürün gamıyla katıldı
DİZİLER KATKI SAĞLADI
Ortadoğu'ya ihracatımız son 5 yılda 4-5 kat büyüdüğünü belirten Keskinoğlu, "Özellikle Arap ülkelerinde yayınlanan Türk dizileri sevilerek izleniyor, bu da Türk ürünlerine olan talebi arttırıyor. Keskinoğlu olarak bu ülkelere gönderdiğimiz tüm ürünlerimizin üzerine Türk bayrağı koyuyoruz. Ayrıca ürünlerimizin helal usulle kesiminin yapılması, tavukların sadece bitkisel ve doğal yemlerle beslenmesi, kaliteli ve lezzetli olması da tercih edilme oranlarını artırıyor. Fuarda pek çok görüşme yaptık, önemli iş birliklerinin adımlarını attık. 2016'da Keskinoğlu olarak Ortadoğu'ya yaptığımız ihracatı yüzde 30-40 oranında artıracağız. Amacımız Türk pilicini tüm dünyada sofraların temel besinlerinden biri haline getirmek" dedi. Fuarda Keskinoğlu standını ziyaret eden Ekonomi Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Tarık Sönmez de ihracatta yaşanan sıkıntıları aşmak için yoğun bir şekilde çalıştıklarını, ihracat yollarının yeniden açılacağını müjdeledi. Fuara 87 ülkeden 4 bin 200 firma katıldı.
EN SON HABERLER
- 1 Bodrum yeni yılda Paris’le yarışacak
- 2 Avşar Emaye ihracatı ile yıldızlaştı
- 3 İkbal Thermal Hotel & SPA dünya üçüncüsü
- 4 Artuk Aviation ihracata başlıyor
- 5 Atom Karınca’nın hedefi büyük
- 6 Avrupa’nın ilk ve tek yanmaz bandını ürettiler
- 7 Ödüllerini Bakan Varank’tan aldılar
- 8 Oruçoğlu Yağ Afyon’un gururu
- 9 Türkiye’nin ilk yeşil OSB’si olacak
- 10 Termal otellere örnek oluyor