Perşembe 24.03.2016

Türk kuru meyveleri beğenildi

Kuru Meyve Tanıtım Grubu (KMTG), yeni pazar bulma arayışı amacıyla 15-19 Mart 2016 tarihleri arasında Çin'den sonra dünyanın ikinci kalabalık ülkesi Hindistan'ın Yeni Delhi şehrinde gerçekleşen Aahar International Food & Hospitality fuarına katılım sağlayarak çekirdeksiz kuru üzüm, kuru incir, kuru kayısı ve Antep fıstığı ürünlerinin tanıtımını gerçekleştirdi. KMTG Yönetim Kurulu Başkanı Osman Öz, Hindistan'ın 1 milyar 200 milyonluk nüfusuyla tüketim potansiyeli büyük bir ülke olduğunu ve 2017 için "Hedef Pazar" olarak seçtikleri Hindistan'da daha büyük tanıtım yapacaklarını bildirdi. Osman Öz, fuar boyunca kuru incir, kuru kayısı, kuru üzüm ve antep fıstığı tadımı yaptırıldığını ve ürünlerin ziyaretçiler tarafından çok beğenildiğini, Türk ürünlerinin Hindistan pazarında yer bulabileceğini söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.