Perşembe 31.03.2016

Konut fiyatı artışında İzmir dünyada 6. sırada yer aldı

Merkezi Londra'da olan ve dünya çapında 417 ofisi bulunan İngiliz emlak şirketi Knight Frank'in araştırmasına göre, konut fiyatlarında en çok artış gösteren listede İzmir yüzde 16.5 ile Türkiye'de 2'nci, dünyada ise 6'ncı sarada bulunuyor. İzmir'in önde gelen inşaat şirketlerinin yöneticileri ve MÜFED Başkanı Necip Nasır, butabloyu değerlendirdi. MÜFED Başkanı Necip Nasır: İzmir'de yeni arazi üretilemediği için müteahhitler yüksek arsa bedelleriyle karşı karşıya. Dolayısıyla bu durum da fiyatlara yansıyor. Bu yüzden İzmir'de kentsel dönüşüm konusu aciliyet taşıyor. Gözde Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Op. Dr. Kenan Kalı: Dünyada nüfusu ölçülebilen hiçbir kentin nüfusu, İzmir'deki kadar hızlı artış oranı göstermiyor. Artan nüfus, talebi de beraberinde getiriyor. Bu da bize, fiyat artışının devam edeceğini gösteriyor. Kavuklar Gayrimenkul Geliştirme Grup Başkanı Metehan Kavuk: Bakıldığında İzmir'deki artış hızlı gibi görünebilir; ancak İzmir uzun süredir bekleyen bir pazar. Maliyet ve arsa talebinin artması da fiyatlara yansıyor. Bu da İzmir'deki fiyat artışının devam edeceği anlamına geliyor. Tanyer İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Münir Tanyer: İzmir, öncelikle lokasyon açısından çok önemli. Havası çok iyi. Yaşam ucuz. Sağlık ve beslenme açısından avantajlı. Tüm bu şartları göz önünde bulundurduğumuzda İzmir'de fiyatların artacağını düşünüyorum.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.