Giriş Tarihi: 6.04.2016

Kahreden derbi!

İzmir’in heyecanla beklediği maç, ne yazık ki, son 13 maçta bir kez kazanan Göztepe ile 16 maçta tek galibiyet alan KSK arasında...

Dünya derbileri arasında gösterilen ancak heyecanı Süper Lig'e bir türlü taşınamayan Göztepe-Karşıyaka maçı, iki takımın konumu gereği bu kez fazla ilgi görmüyor. Şampiyonluk mücadelesi verdikleri 1980-81 sezonunda 80 bin kişiyi tribüne çekerek "2. Lig'de dünya seyirci rekorunu kıran" ezeli rakipler, bu kez alt sıralardan kurtulmak için mücadele edecek. PTT 1. Lig'de 19 puanla son sırada yer alan ve son 16 maçta bir galibiyet alan Karşıyaka ile 34 puanla 10. sırada bulunan ve son 13 maçında bir kez galibiyet sevinci yaşayan Göztepe, bu sezon taraftarlarına bekleneni veremedi. Kaf-Kaf'ın kümede kalmak, Göztepe'nin ise Play-Off trenini yakalamak için mucizeye ihtiyacı olması, derbinin ateşini düşürdü. Pazar günkü randevuya sadece ezeli rekabette kazanma hırsı renk katacak.
TRİBÜNLER YARI YARIYA
Sonucu kadar seyirci dağılımının da merakla beklendiği Göztepe- Karşıyaka derbisi iki takım taraftarlarına da açık olarak oynanacağı açıklandı. Ligin ilk yarısında olduğu gibi maçın bilet fiyatı iki kulüp taraftarları için de 20 lira olarak belirlendi. Derbiyi kapalı tribünde izleyecek olan Göztepeliler Atatürk Stadı'nın ana giriş ve Yeşilova kapısından giriş yapacak. Karşıyaka taraftarları ise İzban'ın Salhane İstasyonu'nda inerek toplu halde stada gelecek ve İzulaş kapısından stada girecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.