Giriş Tarihi: 13.4.2016

Oytun NALBANTOĞLU: Ders çıkarmak

Göztepe-Karşıyaka derbisi bitti bitmesine ancak yansımaları hala devam ediyor. Skor, futbol, taraftarlar, sevinenler üzülenler bir kenara dursun bunları konuşmak yerine yavaş yavaş sezona şampiyonluk iddiası ile start verip son sıraya demir atan Karşıyaka'nın ve a
ynı hedefle yola çıkıp rotası şaşan Göztepe'nin nedennasıl- hangi sebeplerden ötürü bugünlere geldiğinin detayları ile değerlendirilmesi yapılmalıdır. TAKIM OLABİLMEK
Göztepe; isim isim bakıldığında 10 puan farkla şampiyonluğa koşacak olan bir kadro, sahada "takım olabilmeyi" malesef başaramadı. Göztepe ruhuna, formaya armaya olan inançtan yoksun bir performans sergilendi. Metin Diyadin'in kalıcı bir sistem oturtamayışı ve istikrarlı bir 11'i yakalayamaması ciddi etkenlerdi. Hele ki ara transfer döneminde 3 oyuncudan fazlasının gereksizce alınması yapılan en büyük hataydı. Statsızlık, kulüp içi karışıklığı ve güçler arası savaş derken Play-Off şansının yüzde 30'lara düştüğü bir lige devam edilir hale gelindi. Karşıyaka için bir tek cümle söylemek istiyorum. Eğer takımınıza Çağlar, İbrahim Kaş gibi sıkıntılı arkadaşları dahil edebilecek bir açıdan futbola bakıyorsanız söylenecek pek söz zaten kalmamıştır. Her iki kulüp için de yanlışlardan ders çıkarmak esas olandır.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.