Çarşamba 11.05.2016

Dijital Uşak projesi 72 bin kişiye ulaştı

Dijital Uşak-Sosyal Riski İzleme Önleme (e-uşak) Projesi kapsamında ihtiyaç sahibi vatandaşlara ulaşabilmek amacıyla 72 bin kişi tarandı

Uşak Belediyesi'nin Dijital Uşak- Rismi İzleme Önleme Projesi sürecinde yapılan sosyal doku araştırmasıyla kent merkezinde toplam 58 bin hanenin 17 bini ve toplam 202 bin kişiden 72 binine, veri kayıt ve anketör personeliyle ulaşıldı. Proje çerçevesinde sahada görevli belediye personeli Uşaklılarla birebir görüşerek ihtiyaçları tespit ediyor. Tespit edilen dar gelirlilere ise gereken yardım ve destekler hemen sağlanıyor. Bu kapsamda son olarak Mehmet Akif Ersoy mahallesinde oturan 81 yaşındaki Ümmühan Kanhan'a destek sağlandı. Dar gelirli ve yalnız olduğunu öğrenilen Ümmühan Kanhan'ı Belediye Başkanı Nurullah Cahan ve eşi Halime Cahan ziyaret etti. Ziyarette evin ihtiyaçları tespit edilerek yardım yapıldı, diğer ihtiyaçların ise kısa sürede giderileceğinin sözü verildi. E-Uşak projesiyle kentte yaşayan dar gelirli vatandaşlara yardım ettiklerini anlatan Belediye Başkanı Nurullah Cahan, "Veriler bilgisayar ortamında depolanıyor. Bu sayede tek tuşla tespit yaptığımız aileleri takip ediyoruz. 'Mutlu Uşak' hedefiyle çalışmalarımızı yapıyoruz. Sosyal belediyecilik anlayışını en iyi şekilde yerine getirmeliyiz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.