Cumartesi 14.05.2016

Çiftçilere üç yılda 560 bin lira destek

Turkcell’in tarımsal kalkınmaya yönelik teknolojik verimlilik çözümleri yüzleri güldürdü

Turkcell Bireysel Pazarlama Direktörü Dilara Demir Kısakürek, Turkcell olarak teknolojik verimlilik çözümleriyle tarımsal kalkınmaya katkıda bulunmayı amaçladıklarını söyledi. Bunun için de somut adımlar attıklarını ve sadece üç yılda çiftçilerin 500 milyon liranın üzerinde kâr etmelerini sağladıklarını anlatan Kısakürek, "Tarımdan hayvancılığa, trafolardan hava durumuna çiftçilerimiz için hayati önem taşıyan pek çok alanda teknoloji gücümüzle hizmet veriyoruz" dedi.
TARIM DOKTORU
Kısakürek, her çiftçiye ayda yalnızca 5 liraya ziraat mühendisi desteği sunduklarına ve Turkcell Tarım Doktoru servisiyle çağrı merkezi üzerinden tarlasını kaydettiren abonelere tarlasına özel yetiştiricilik ve gübreleme programı verdiklerine dikkat çekerek şöyle konuştu: "Turkcell Tarım Doktoru'nun hizmete açıldığı 2012 yılından bu yana çiftçiye 560 milyon lira toplam kazanç sağladık. Turkcell Tarım Doktoru ile yeteri kadar ve zamanında gübreleme sayesinde yüzde 35, doğru ve yeterli ilaç kullanımı sayesinde yüzde 10, akaryakıt kullanımındaki düşüş nedeniyle yine yüzde 10 maliyet tasarrufu sağlanıyor. Verimlilikte ise hastalıktan, zararlıdan ve dondan zamanında haberdar olup koruyucu önlemleri almak sonucu yüzde 25, teknik yetiştiricilikten dolayı yüzde 20 artış elde ediliyor."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.