Çarşamba 25.05.2016

SunExpress A.L.F.A ödülü aldı

Türk Hava Yolları ve Lufthansa'nın ortak kuruluşu SunExpress, Marketing Turkey, Şikayetvar. com ve Method Research Company işbirliğinde gerçekleştirilen ve online şikayet yönetimi konusunda Türkiye'de düzenlenen ilk yarışma olan A.L.F.A. Awards'ta online şikayet yönetiminde en iyi hava yolu şirketi seçildi. İstanbul Salt Galata'da Pazartesi günü düzenlenen törende SunExpress'in ödülünü alan Kurumsal İletişim ve PR Grup Müdürü Serdar Alyamaç, müşteri memnuniyetinin SunExpress'in önceliklerinden biri olduğunu belirtti, "Geçen yıl bu ödülü birkaç puanla kaçırmıştık. Bu yıl A.L.F.A ödülüne layık görüldük. Bu ödülle müşteri memnuniyeti konusunda doğru yolda olduğumuz anlaşılıyor. Emeği geçen bütün arkadaşlarımızı kutluyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.