Salı 07.06.2016

Kocaoğlu’na soğuk duş!

ORC’nin performans araştırmasına göre Başkan Kocaoğlu 30 kişilik listede 23. sırada yer aldı

Yerel Yönetimler Performans Araştırması'nın sonuçlarına göre Türkiye'nin en başarılı başkanı Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek olurken, İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu son sıralarda yer aldı. Dünya Araştırmacılar Derneği ESOMAR üyesi olan ORC (Objective Research Center) tarafından 3 ayda bir yapılan Yerel Yönetimler Performans Araştırması'nın "Büyükşehir Belediye Başkanlarının Performansı" yayınlandı. 20 Nisan - 2 Haziran tarihlerini kapsayan araştırma farklı sosyo- ekonomik ve sosyo-demografik gruba mensup kişilerden yaş, cinsiyet ve eğitim kotalarına göre tesadüfi yöntemle seçilerek yapıldı. 22 bin 540 kişi ile yapılan çalışma "CATI Bilgisayar Destekli Telefon Görüşmesi" yöntemiyle gerçekleştirildi.
GÖKÇEK 1. SIRADA
Araştırmaya göre açıklanan 30 kişilik liste sonuçlarında birinci sırayı, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek aldı. Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel ikinci, Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek üçüncü, Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu dördüncü, Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin beşinci, Eskişehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen altıncı, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş da yedinci sırada yer aldı. Başkan Kocaoğlu ise 30 kişilik listenin 23. sırasında yer bulabildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.