Cumartesi 18.06.2016

Şimdi tatil zamanı

İzmir’de dün 680 bin öğrenci karne sevinci yaşadı. Görevine bu hafta başlayan İzmir Valisi Erol Ayyıldız da Bornova’da öğrencilere karne dağıttı

İzmir'de 2015-2016 Eğitim-Öğretim yılının sonunda dün 680 bin öğrenci karnelerini aldı. Görevine bu hafta başlayan İzmir Valisi Erol Ayyıldız, Bornova Körfez Özel Eğitim Uygulama Okulu ve Özel Eğitim İş Uygulama Merkezi'nde öğrencilere karne dağıttı.
İLK TÖRENİ OLDU
İzmir'de 28 Eylül 2015 Pazartesi günü başlayan 2015-2016 eğitim öğretim yılı sona erdi. Okul öncesi, ilk ve orta öğretim öğrencileri dün karne sevinci yaşadı. İzmir'de toplam 680 bin öğrenci karne alırken, öğrenciler 19 Eylül Pazartesi günü tekrar ders başı yapacak. İzmir Valisi Erol Ayyıldız'ın, göreve başladığı hafta okulların tatile girmesi nedeniyle ilk katıldığı etkinlik de karne töreni oldu. Vali Ayyıldız, özel öğrencilerin eğitim gördüğü Bornova Körfez Özel Eğitim Uygulama Okulu ve Özel Eğitim İş Uygulama Merkezi'ndeki karne törenine katıldı. İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Yahşi, özel öğrencileri için çaba gösteren velilere teşekkür etti. Yahşi "Bugün İzmir'de 680 bin öğrenciye karne veriyoruz. Başarının müfakatı sonucunda tüm öğrenciler karnelerini aldıktan sonra tatile çıkacaklar. Sayın Valimiz Ayyıldız'ın talimatıyla programı özel eğitim öğrencileriyle yaptık. Öğrencileri Eylül ayında dinlenmiş olarak bekliyoruz" dedi.
GÖSTERİ YAPTILAR
İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Yahşi, "Bugün İzmir'de yaklaşık 680 bin öğrenciye karne vereceğiz. Artık bir başarının, bir mükafatın sonucunda bütün öğrencilerimiz karnelerini alacaklar ve güzel bir tatile çıkacaklar. Bugün valimizin talimatı doğrultusunda, özel eğitim öğrencileri ile birlikte olalım, onlarla birlikte bu programı yapalım ve bu programı özel eğitim okulunda yapalım istediler. Sayın Valimizin milli eğitim camiasıyla ilk buluşmasıdır. Burada olmalarından, burayı tercih etmelerinden ve özel öğrencilere olan sevgilerini göstermelerinden dolayı sayın valimize teşekkür ediyoruz. Ben, 680 bin öğrencimizin karne aldığı bugün de özel öğrencilerimizi de hassaten tatile uğurlarken, mezuniyetlerini verirken hayatlarında, yollarında başarılar diliyorum" diye konuştu. Konuşma sonrası Melih Tuncay İlköğretim Okulu zeybek ve halk oyunları öğrencileri gösteri yaptı. Tören sonrası İzmir Valisi Erol Ayyıldız ve İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Yahşi öğrencilere karnelerini verdi. Öğrenciler karne almalarının heyecanını yaşadı.