Salı 28.06.2016

Lebip TİMOR: Son çağrı

Karşıyaka zor günlerden geçiyor. Kasa boşaldı, borçlar dağ gibi, transfer yasağı da işin cabası. Başkan Mutlu Altuğ, sponsor arayışlarından eli boş dönüyor. Tüm takımlar neredeyse transferi noktalayıp yeni sezon hazırlıklarına soyunurken Karşıyaka ne yazık ki yerinde sayıyor.
Takımı uçuracak projelere ihtiyaç var ama önce ayağa kalkması lazım. Bu konuda Tayfun Yelkenbiçer'in sözünü ettiği projeyi çok önemsediğimi belirtmeliyim.
Tayfun Yelkenbiçer, sonradan olma değil, anadan doğma Karşıyaka'lıdır. Yöneticilik dönemlerindeki çalışmalarına yakından tanık olmuşluğum vardır. En iddialı dönemde, içerideki futbolculara borçları varken dolduruşa gelmemiş ve ara transferi boş geçmesine rağmen Play-Off oynamıştır. Bu bir yöneticilk başarısıdır.
Yönetimde olmadığı dönemlerde bile takımı sahiplenmiş ender Karşıyakalılardan birisidir. Nitekim şimdi yine bir meşale yakarak Karşıyaka dostlarını yanına çağırmaktadır. Bu, son çağrıdır. "Karşıyakalıyım" diyen herkes bu çağrıya kulak vermeli ve Tayfun Yelkenbiçer'in yaktığı meşale elden ele dolaşmalıdır. Daha açığı, Karşıyakalılar adına "pamuk eller cebe" dönemidir. Zira yarın çok geç olacak, ve asırlık çınarın geri dönülmez yolculuğu başlayacaktır. Yolun sonu uçurumdur. Bu nedenle,Tayfun Yelkenbiçer'in açtığı pankart ya da haykırış, köprüden önceki son çıkıştır. Anlayan anlamıştır.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.