Çarşamba 06.07.2016

Çetin: Zeytinin bir kimliği olmalı

Türkiye'de zeytinyağı konusunda ciddi yatırımlar yapıldığını ve ağaç varlığının artırılması çalışmalarıyla zeytinyağının da devlet politikaları içine alındığını belirten Tariş Zeytin ve Zeytinyağı Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Cahit Çetin, temeli atılan bu çalışmaların pazarlama ve markalaşmada da başarıya ulaşması için Egeli üreticilerin kendi reçetesini açıkladı. Yapılan yatırımlarla bundan sonraki sezonlarda zeytinyağı üretiminde 5-10 bin ton yerine ikiye katlayan sıçramaların yaşanacağını öngören Çetin, taklit ve tağşişin önlenmesi için sadece kapatma ve para cezasının değil raftan toplamanın da gerçekleştirilmesi gerektiğini söyledi. Çetin, tanıtım çalışmalarına da ağırlık verilmesi gerektiğini savunarak, zeytinyağındaki fiyat algısına karşı sağlığa faydalarının vurgulanması gerektiğini ifade etti. Tüketicinin de istediği yörenin yağına ulaşma özgürlüğü olması gerektiğini kaydeden Çetin, "Zeytinyağının artık bir nüfus kağıdı olmalı, doğduğu büyüdüğü yerin ve ağacın orijininin, türünün bilinmesi lazım" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.