Salı 12.07.2016

Bayram tatili sona erince oteller de bomboş kaldı

Ege’deki oteller ve tatil köyleri, bayram tatilinin sona ermesinin ardından yüzde yüz doluluk oranından yüzde 25’lere geriledi

İzmir'in turizm cenneti Çeşme başta olmak üzere Ege Bölgesi'ndeki oteller ile tatil köylerinde, 9 günlük bayram tatilinde yüzde 100'le ulaşan doluluk oranı, tatilin sona ermesiyle yüzde 25'lere geriledi. Çeşme Otelciler Birliği Başkanı Veysi Öncel, bütün bölgede manzaranın aynı olduğunu, ama bir haftalık dinlenme arasından sonra eski yüksek oranlara çıkmasını beklediklerini söyledi.
BİR HAFTA SÜREBİLİR
Bir tek Çeşme'de değil diğer tatil bölgelerinde de bayram sonrası rakamlarda düşüş olduğunu vurgulayan Veysi Öncel şöyle konuştu; "Geçen cuma ve cumartesiden itibaren tatilciler otellerden ayrılmaya başladı. 4 gün tam kapasite doluluk yaşadık. Ancak ondan sonra bu oran yüzde 90 gibi yüksek olsa da gerilime yaşandı. Bayram tatili bitince de, bugünden itibaren büyük bir sessizlik hakim. Bunun bu şekilde 1 hafta sürmesini bekliyoruz. Ondan sonra rakamlar tekrar yükselebilir. Çeşme'nin geçen yıllardaki Temmuz ve Ağustos ayı doluluk ortalaması yüzde 80 ile 100 arasındaydı. Bu aralıklara bu yıl da tekrar çıkmasını umut ediyoruz." TÜRSAB Kuşadası Bölgesel Yürütme Kurulu Başkanı Fahrettin Çiçek ise "Bayramdan sonra fiyatlarda düşüş yaşanıyor. Tatilciler, fiyatları mutlaka incelemeli ve bu fırsatı kaçırmamalılar" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.