Cumartesi 06.08.2016

“İzmir’e doyamazsın” kente katkı sağlayacak

İzmir Turizm ve Tanıtma Vakfı (İZTAV) öncülüğünde hazırlanan ve 9 günlük Kurban Bayramı öncesinde tatil planları yapanlara ulaşılarak kentin iç turizmden aldığı payın artırılmasını hedefleyen "İzmir'e Doyamazsın" kampanyasını değerlendiren Yaşar Üniversitesi İşletme Bölüm Başkanı Prof. Dr. İge Pırnar, "Kampanya, kısa vadede bayram tatiline yönelik iç turizmi hedeflese de uzun vadede İzmir ve çevresine özgü pek çok farklı turizm ürünü konusunda pazarda bilinç yaratacak. İzmir'in ilk sıralarda tercih edilen bir turizm destinasyonu olmasına destek sağlayacağı da kesin" dedi. Ramazan Bayramı tatili süresince Ege ve Antalya sahillerinde ve bilhassa, Bodrum, Marmaris, Çeşme gibi tatil bölgelerinde doluluk oranlarının yüzde 100'e yaklaştırdığını hatırlatan Prof. Dr. Pırnar, "Kurban Bayramı tatilinin de 9 güne çıkartılması ve öncesinden açıklanarak vatandaşların plan yapmasına imkan tanınması benzer etkileri yaratacaktır" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.