Giriş Tarihi: 31.8.2016

Bir hamburger fiyatına çipura

İçerdiği protein ve omega 3 yağı ile damar sertliği, tansiyon, kalp, damar ve felç gibi hastalıkları önlediği araştırmalarla ortaya konulan balık vücut direncini de artırıyor

AVRUPA'DA marka haline gelen Ege Çipurası bir hamburger fiyatına tüketiciye ulaştırılıyor. Türkiye'de her yıl 60 bin ton çipura denizlerden çıkarılıyor ve sofralarımıza ulaştırılmak üzere tezgâha konuluyor. Türkiye'de kişi başı yıllık 8 kilo seviyesinde olan balık tüketimini 15 kiloya çıkarmak için tanıtım çalışmaları yaptıklarını belirten Su Ürünleri Tanıtım Grubu Başkanı Sinan Kızıltan, bir hamburger fiyatına dört kişilik bir ailenin bir öğün çipura yiyebileceğini kaydetti.

LEZZETLİ
Çipuranın vatandaşın kesesine göre olduğunu ve üreticiden şu anda 15 liraya çıktığını anlatan Kızıltan, "Ege'nin çipurası Avrupa'da bilinirliği nedeniyle Türkiye'ye gelen turistlerin en çok tercih ettiği balık. Türkiye'nin değeri çipuranın lezzetini Türk insanı da yeterince tatsın istiyoruz. Bu sayede hem lezzetli, hem de sağlıklı besin tüketmiş olacaklar" dedi.

SAĞLIKLI BESİN
Okullardaki "Balık-Ekmek Şenlikleri" ile balık tüketiminin küçük yaşlardan başlaması için çalıştıklarını vurgulayan Kızıltan, "Haftada iki gün balık, yaşam boyu sağlık" sloganıyla sağlıklı nesiller yetişmesi için çaba harcadıklarını, balık tüketiminin arttığı oranda Türkiye'nin 100 milyar lirayı bulan sağlık harcamalarının da azalacağını sözlerine ekledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.