Çarşamba 02.11.2016

“AR-GE ve inovasyona yatırım yapıyoruz”

Sur Çelik Kapı'nın kurulduğu günden beri sektöre yön vererek büyümesini sürdürdüğünü söyleyen Sur Çelik Kapı Yönetim Kurulu Başkanı Yalçın Pekgüzel, "Sur Çelik Kapı, müşterisine değer yaratmak ve ortaya çıkan katma değeri paylaşmak üzerine çalışıyor. Benimsediğimiz müşteri odaklı pazarlama anlayışımızın yanı sıra ARGE ve inovasyon yatırımlarımız sayesinde müşterilerimizin bizden talep ettikleri ürünleri üreterek ve hatta geliştirerek son kullanıcımızla buluşturduk. Bu vizyonumuz sayesindedir ki Türkiye'nin en önemli çelik kapı üreticilerinden biri olmayı başardık" dedi.
SUR ÇELİK KAPI'NIN GÖZÜ YURTDIŞINDA
2017 yılında ise büyüme hedeflerini yüzde 10 olarak belirlediklerini açıklayan ve bunun için şimdiden bir yol hartası çizdiklerini aktaran Pekgüzel, "Sur Çelik Kapı olarak, kurulduğumuz günden bugüne dünyada ve Türkiye'de marka bilinirliğimizi artırmak için çalıştık, ürünler geliştirdik. Bu kapsamda geçtiğimiz yıl İtalya'da bir şirket kurduk ve İtalyan tasarımcı Federico Delrosso'yla anlaşarak Ferrolini markasını yarattık. Aslına bakarsanız bütün altyapı çalışmalarımızı tamamlayarak Ferrolini markamızla yurt dışına çelik kapı ihraç etmeye hazırlanıyoruz. Bu kapsamda Kuzey Afrika, Ortadoğu, Rusya ardından Amerika ve Avrupa'ya 10-15 bin euroluk kapılar ihraç etmeyi hedefliyoruz" diye konuştu. Türkiye'deki çelik kapı sektörünün, 1 milyar dolarlık toplam üretim cirosuna sahip olduğunu düşündüğünü aktaran Pekgüzel, "Ülkemiz, lojistik anlamda en çok üretim yapan pazara yakın olmasına rağmen çelik kapı, gelişmiş ülkelerde pazarı olan bir sektör değil. Hırsızlıklar gelişmemiş ülkelere göre daha az olmasının yanı sıra alarm sistemleri ve kamera sistemleri çok gelişmiş durumda. Özellikle doğu Avrupa pazarı, bizim sektörümüzün en önemli yeri. Avrupa insanının kültürünü, işimizle buluşturmamız lazım" diye konuştu.
"İÇ MEKAN KAPI ÜRETİMİ YAPIYORUZ"
Culina markasıyla iç mekan kapı üretimi yaptıklarını söyleyen Sur Çelik Kapı Yönetim Kurulu Başkanı Yalçın Pekgüzel, yurtiçinde orta segment çelik kapı talebini karşılamak için yeni bir marka yaratmaya hazırlandıklarını belirtti. Planlamaya alınan yeni markanın üretim sürecini fason olarak yaptıracaklarını ancak kalite kontrolünü Sur Çelik Kapı'nın mühendisleri tarafından gerçekleştirileceğini açıkladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.