Salı 22.11.2016

Folkart’ın projesini İzmirliler belirliyor

Folkart, TMSF’den tapusunu aldığı ‘Basmane Çukuru’nda yapacağı proje ile ilgili İzmirlilerin fikrini almaya başladı

İzmirlilerin ortak aklını önemseyen Folkart, İzmir Basmane'de 'utanç çukuru' adını alan arazide gerçekleştireceği büyük projeyle ilgili, kentlilerin fikrini alıyor. İzmir'in kalbindeki alan için TMSF'nin açtığı ihaleyi 80 milyon dolar bedelle kazanan Folkart, dünya çapında 6 mimarlık ofisi ile anlaşmıştı. Uzman bir kurulun bu ofisler arasından Tabanlıoğlu, DDG ve Mad Architects'in projelerini seçtiğini belirten Folkart Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, "Üç projeyi inceleyerek, İzmirliler hangi projeyi tercih ettiklerini belirleyecek. Biz de bu tercihi büyük bir heyecanla hayata geçireceğiz. Amacımız ortak akıl platformunda buluşmak, şehrimize büyük bir eser kazandırmaktır" diye konuştu. Folkart'ın bir web sitesi üzerinden sürdüreceği, 'proje anketi ve oylama', 31 Aralık 2016 gecesi saat 24.00'e kadar devam edecek. Tarih ve saatler, 2017 yılını gösterirken, anket otomatik olarak kullanıma kapanacak. Bu saate kadar 'kararizmirin.com' sitesi aracılığıyla ankete katılan İzmirlilerin çoğunluğunun tercihi dikkate alınarak, projenin seçimi gerçekleştirilecek. 2017 yılına girildiğinde İzmirlilerin seçimiyle, Basmane Çukuru adını alan alanda, İzmir'in geleceğinde çok önemli bir simge olması hedeflenen, 'sanat eseri' özellikleri taşıyacak proje, artık belirlenmiş olacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.