Pazartesi 12.12.2016

Bakan Özlü’den İzmirli sanayiciye Ar-Ge çağrısı

İzmir Kemalpaşa Organize Sanayi Bölgesi'nin kurumsal yayın organı KOSBİ Aktüel'e konuşan Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Faruk Özlü, Organize sanayi bölgelerinin borçlarını yapılandırarak, sanayicilere nefes aldırdıklarını söyledi. İzmirli sanayicilerin yeni yönetim ve pazarlama modelleri ile de ilgilenmeleri gerektiğini vurgulayan Özlü, Ar-Ge faaliyetlerini daha da artırarak rekabet şanslarını yükseltmeleri çağırısında bulundu. 2016 yılında yayınlanan teşvik kararnamesinde yapılan değişiklikle bir alt bölge desteğinde sağlanan teşviklerin süresinde ve oranında artış sağlandığını ifade eden Özlü, mesleki eğitime de tam destek verdiklerini vurguladı. Türkiye genelinde 43 OSB'de 46 adet meslek lisesi olduğunun altını çizen Özlü, "4 tanesi inşaat halinde. Bu okullarımızın 20 adedinden 16 tanesi OSB'de yapılan protokoller sonrası açılmıştır. OSB'lerde meslek liselerinin açılmasına yönelik 2012 yılından beri devam eden teşvik sistemi gibi bir sistem meslek yüksekokulları açılmasının da teşvik edilmesi yönünde Milli Eğitim Bakanlığı ile görüşmeler devam etmektedir" diye konuştu. İzmirli sanayicilerin yeni yönetim ve pazarlama modelleriyle ilgilenmeleri gerektiğini söyleyen Özlü, "Ar-Ge faaliyetlerine yönelmek suretiyle daha rekabetçi olmaları, uluslararası pazarlarda rekabet edilebilir düzeyde tasarım, pazarlama modelleri ve üretim teknolojilerini geliştirerek teknolojik seviyelerini yükseltmelerini beklemekteyiz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.