Çarşamba 05.04.2017
Son Güncelleme: Salı 04.04.2017

İzmirliler artık kararsız değil

AK Partili İzmir milletvekilleri Konak Meydanı’nda seçmen ile bir araya geldi. 16 Nisan’daki referandumun önemini anlatan vekiller, kararsız olan vatandaşları da ‘evet’ için ikna etti

AK Parti İzmir milletvekilleri tarihi Saat Kulesi'nin bulunduğu kentin kalbi konumundaki Konak Meydanı'nda sıra dışı bir seçim çalışması yürüttü. Meydana kurulan platformda İzmirlilerin 16 Nisan'da yapılacak referandumla ilgili merak ettikleri soruları yanıtladı. Vekillerle birebir sohbet etme imkanı bulan kararsız vatandaşlar, sorularına net yanıt alınca 'evet' cevabıyla platformdan ayrıldı. AK Parti Konak İlçe Başkanlığı'nın düzenlediği "İzmir Milletvekilleri, Cumhurbaşkanlığı Sistemi Hakkında Soruları Yanıtlıyor" etkinliğinde vatandaşlar uzun kuyruklar oluşturdu. AK Parti İzmir Milletvekilleri Hüseyin Kocabıyık, Atilla Kaya ve Hamza Dağ'ın katıldığı buluşmada vatandaşlar 16 Nisan'da yapılacak referendum ile ilgili merak ettiklerini sordular. 16 Nisan sonrası 'evet' oylarının fazla çıkması durumunda nelerin değişeceğini anlatan vekiller, kararsız olan İzmirlilerin de 'evet' vermesi için ikna etti. Halkın istekleri vekiller tarafından not alınırken, buluşmayı gören 'evet'çiler de desteklerini gösterdi.
DOĞRULARI ANLATTIK
Cumhurbaşkanlığı sistemi ile ilgili olarak halkın sorularına cevap verdiklerini belirten AK Parti İzmir Milletvekili Hüseyin Kocabıyık, "Yaptığımız buluşma olağanüstü verimlilik içinde geçti. İzmirli halkımız ile yaptığımız karşılıklı iletişim festival dönüştü. İletişim içinde olduğumuz İzmirlilerin ne kadar demokrat ve ne kadar hoşgörülü olduklarını bir kez daha gördük. Buluşmamızda çıkarılan sonuçta ise İzmirli halkımız cumhurbaşkanlığı ve hükümet sistemi içinde bazı endişeler duymakta. Ancak gerçekler ifade edildiği zaman evet yönleri ortaya çıkıyor. Burada insanları gerçekleri gösteriyoruz" dedi.
ARTIK BİR KARARLARI VAR
AK Parti İzmir Milletvekillerinden Hamza Dağ "Hemşerilerimizle bir araya geldik. 16 Nisan'da 'evet' oyu için akıllardaki soru işaretlerini gideriyoruz. Halkımız merak ettiklerini soruyor biz ise cevaplıyoruz. Yanlış bilgilendirmenin önüne geçiyoruz. Bugün burada kararsız gördüğümüz vatandaşlarımıza doğruyu anlattık. Onlar da bizlere referendumda 'evet' diyeceklerini belirttiler" diye konuştu. Vatandaşlarla uzun uzun konuşan Milletvekili Kaya, "Etkinliğimize 'evet' diyenler de 'hayır' diyen vatandaşlarımız da katıldı. Merak edip akıllarındaki soruları açık açık soran İzmirli vatandaşlarımıza en doğru cevapları verdik. Biz vekil olarak 16 Nisan'da yapılacak referendumda 'evet' dememizin nedenlerini anlattık" şeklinde konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.