Perşembe 27.04.2017

İzmir’de üniversitelerarası bilgi yarışması yapıldı

Turizm Haftası kapsamında yapılan İzmir üniversitelerarası turizm temalı bilgi yarışmasının galibi Yaşar Üniversitesi oldu

İzmir'deki Sabancı Kültür Merkezinde düzenlenen turizm temalı münazara ve bilgi yarışmasına, Yaşar Üniversitesi, Ege Üniversitesi, Dokuz Eylül Üniversitesi ve Katip Çelebi Üniversitesi katıldı. Yarışmanın birinci bölümünde, dört farklı üniversitenin öğrencilerinin iki grupta karışık olarak toplanması ile 'Teknolojinin Turizme Etkileri' konulu münazara yapıldı. Katip Çelebi Üniversitesinin katılmadığı ikinci aşamada ise dörder kişilik öğrenci gruplarının katıldığı turizm konulu bilgi yarışması düzenlendi.
YAŞAR BİRİNCİ OLDU
Öğrencilere, dünyanın önemli üniversitelerinde görev yapan akademisyenler tarafından hazırlanan ve öğrencilerin entelektüel, akademik turizm bilgi düzeyini ölçme amaçlı 20 soru yöneltildi. Jüri de yarışan üniversiteler dışındaki üniversitelerde görev yapan akademisyenler ve turizm sektörünün profesyonellerinden oluştu. Dünyadaki turizm rakamlarından, ülkemizdeki destinasyonlara kadar birçok konudaki soruları yanıtlayan öğrenciler birinci olmak için mücadele etti. Yarışma sonucunda, Turizm Rehberliği Bölümü öğrencileri Sinan Cana, Aynur Deniz ile Turizm işletmeciliği Bölümü öğrencileri Rabia Deniz Çakmak ve Fevziye Tuğçe Erdem'den oluşan Yaşar Üniversitesi ekibi birinci oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.