Cuma 16.06.2017

Dünden bugüne Kemal Kutucu

İzmir’de şekerleme ve çikolata denilince akıllara gelen Kemal Kutucu, ödün vermediği kalitesiyle sektörde adından söz ettiriyor

İzmir'in en eski çikolatacı ve şekerlemecisi Kemal Kutucu, babasıyla birlikte yarattığı markasını gelecek nesillere aktarmak istiyor. 1943 yılında İzmir'in Mezarlıkbaşı semtinde küçük bir şekerci dükkanı ve dükkanın arka kısmında küçük bir ezme atölyesi ile işe başlayan babası Hasan Kutucu'nun savaş yıllarında toz şeker bulamadığı için kuru üzüm, incir ve ceviz kıyma makinelerinde çekerek leblebi tozu ile ezme haline getirdiğini ve merdane ile açarak, küçük küçük kesilip kağıtlara sardığını belirten Kemal Kutucu, ambalajların içine ise gençleri ve çocukları cezbetmesi için çeşitli ikramiyeler ve sinema biletleri konulduğunu söyledi. 1995'de aldığı markalaşma kararının ardından 'Kemal Kutucu' markası ile çikolata da önemli bir marka olmayı başardıklarını, özellikle çikolata dendiğinde İzmir'de akla gelen ilk marka olmanın gururunu yaşadıklarını belirten Kemal Kutucu, "En kaliteli hammaddeyi kullanarak geleneksel yöntemlerle ürettiğimiz çikolatalarımız tüketicilerimizin beğenisini kazanıyor. Bugün sadece İzmir ve Ege Bölgesi değil Türkiye'nin dört bir yanından müdavimlerimiz var. Tüm Türkiye'den, özellikle de Ege Bölgesi'nden çok fazla franchise teklifi almamıza karşın, kurumsallaşmadan şubeleşmenin uzun dönemde hizmet kalitesini düşüreceği inancıyla müşterilerimize Kemeraltı'nda bulunan mağazadan ulaşmayı tercih ettik" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.