Sosyal medya, alışveriş alışkanlığını değiştirdi
Yaşarlı akademisyen Dr. Göker Gülay, “Sosyal medya hayatımızın her alanında olduğu gibi alışveriş alışkanlıklarımızı da etkiliyor” dedi
GÜVEN DÜZEYİ YÜKSEK
Teknolojik ürünlerde, diğer kullanıcıların tavsiyelerinin satın alma kararı vermede ve tercih yapmada hayati öneme sahip olduğunu anlatan Gülay, "Özellikle bu konuda paylaşım yapan ve sosyal medyada ün yapmış kullanıcılara olan güven düzeyi oldukça yüksek. Ayrıca, yalnızca bu tarz deneyimlerin paylaşıldığı forumlardaki yorumlar da karar verme sürecini etkiliyor" diye konuştu. Bu nedenlerle tüketicilere ulaşmanın her zamankinden daha zor olduğunu belirten Göker Gülay, şöyle devam etti; "İnternet reklamlarını engelleyici yazılımların kullanım oranları artarken markaların internet üzerinden tüketicilere sıradan pazarlama mesajlarıyla ulaşabilmesi de güçleşti. Tüketicinin bilgiye ulaşabilmesi ve sesini duyurabilmesi açısından hiç olmadığı kadar güçlü olduğu bir zamandayız. Dolayısıyla geleneksel tüketiciler daha aktif, katılımcı ve paylaşımcı olmaya başladı."
EN SON HABERLER
- 1 Bodrum yeni yılda Paris’le yarışacak
- 2 Avşar Emaye ihracatı ile yıldızlaştı
- 3 İkbal Thermal Hotel & SPA dünya üçüncüsü
- 4 Artuk Aviation ihracata başlıyor
- 5 Atom Karınca’nın hedefi büyük
- 6 Avrupa’nın ilk ve tek yanmaz bandını ürettiler
- 7 Ödüllerini Bakan Varank’tan aldılar
- 8 Oruçoğlu Yağ Afyon’un gururu
- 9 Türkiye’nin ilk yeşil OSB’si olacak
- 10 Termal otellere örnek oluyor