Cumartesi 12.08.2017
Son Güncelleme: Cumartesi 12.08.2017

Geleneksel tatlar sofralara taşındı

35 yıl önce gıda sektöründe faaliyet göstermeye başlayan Gürsüt, bugün 550 çalışanı ile ABD ve Türki Cumhuriyetler’e ihracat yapan dev bir firma haline geldi

Sektörde 35 yıldır faaliyet gösteren Gürsüt, her geçen gün büyümeye devam ediyor. Günde 2 ton süt işleme kapasitesi ile küçük bir mandırada işe başlayan Gürsüt, kalite ve lezzetinden ödün vermeden, geleneksel yöntemlerle teknolojiyi bütünleştirerek, geleneksel peynir lezzetini koruyarak büyüdü. Her geçen gün artan kapasiteye Ödemiş'teki fabrika yetmez oldu ve bu nedenle Tire'de yatırım yapma kararı alındı. 2017 yılında İzmir Tire'deki 55 bin metrekare alan üzerine 15 bin metrekare kapalı alana sahip fabrika kuruldu. Yeni fabrikada geleneksel lezzetleri üreten Gürsüt, 550 kişiye sağladığı istihdamla hem ekonomiye katkı sağlıyor, hem de üretmeye devam ediyor. Firma, Tire'de 55 bin metrekare alan üzerine kurulu 19 bin metrekare kapalı alana sahip son teknoloji ile donatılmış fabrikasında geleneksel özlenen lezzetleri tüketiciyle buluşturuyor.
20 BİN SATIŞ NOKTASI
Yeni fabrika ile birlikte, Türkiye'nin, en modern teknolojilerle geleneksel lezzetlerini sunan, alanında en iyi ve lider süt ürünleri markası olma hedefine hızlı adımlarla ilerleyen Gürsüt, "Kenetlenelim, güçlenelim, gürleyelim" sloganıyla yola çıktı. Firma, öncelikli olarak yoğurt üretim kapasitesini ve yoğurt çeşitliliğini artırmayı, ardından da diğer yatırımlara hız veremeyi planlıyor. Hedefini, "en modern teknolojilerle geleneksel lezzetler sunan, alanında en iyi ve lider süt ürünleri markası olmak" olarak belirleyen firma beyaz peynirden Tulum peynirine, taze kaşardan yöresel peynirlere, krem peynirlerden özel peynirlere kadar her zevke ve damak tadına hitap eden peynirler, yoğurt ve tereyağı gibi süt ürünleri üretiyor. Yatırımlarına hız kesmeden devam eden firma öncelikle, yoğurt üretim kapasitesini ve yoğurt çeşitliliğini arttıracak. Gürsüt, 2017 yılında büyük bir atılım yaparak, üretime yaptığı yatırımların yanı sıra kurumsallaşma ve markalaşma yolunda da harekete geçti. Bugün 5 bölge müdürlüğü ile 20 bin satış noktasında yer alan Gürsüt, satış ve dağıtım ağına yaptığı yatırımlar ile Türkiye'nin her noktasında hizmet vermeyi ve tüketiciyle geleneksel lezzetlerle buluşturacak. Gürsüt, Başta Orta Doğu ülkeleri, Türki Cumhuriyetler ve ABD olmak üzere dünya pazarlarına ihracat yapıyor. İhracatını arttırmak için ise, çalışmalarına hızlı bir şekilde devam ediyor.
ÇÖKELEK TOPTANCILIĞINDAN PEYNİR DEVİNE DÖNÜŞTÜ
Gürsüt'ün kurucusu İsmail Gürler, 1982 yılında Antalya'da çökelek ticareti yapanların iyi para kazandığını fark eder. Köylerden topladığı çökeleği, pazar esnafına dağıtmaya başlayan Gürler, kardeşi Muzaffer Gürler'i de yanına alarak 90'lı yıllarda İzmir'e taşınır. İzmir'de üç tekerlekli bir motor alan Gürler kardeşler, motorla pazarlarda peynir dağıtmaya başlar. Sonrasında iki kardeşini de yanına alan İsmail Gürler, Ege Bölgesi'nde peynir ticaretinde önemli bir rol oynamaya başlar. Peynir ticareti her geçen gün büyüyerek devam ederken, 2000 yılların başında baş gösteren kriz ile birlikte piyasalarda nakit sıkışıklığı yaşanırken oldukça fazla alacaklarının olduğu bir market, parayı ödeyemez ve marketi devreder. Böylece Gürler kardeşler market sektörüne girer. Ardından kendi peynirlerini üretmeye karar veren Gürler kardeşler, Ödemiş'te küçük bir mandırada üretime başlar.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.