Pazartesi 04.09.2017

Fransa’dan geldi ihracata başladı

Fransa’da çalıştığı işinden ayrılan ve İzmir’e yerleşen Duygu Özerson Elakdar, zeytinyağı üretiminde kendi markasını oluşturarak ihracatçı oldu

Ankara'da çalışma ekonomisi alanında lisans öğrenimi gören Elakdar, yüksek lisans programı için Fransa'ya gitti. Elakdar Paris'te staj yaptığı fuar organizasyon şirketinde çalışmaya başladı. Bu sırada evlenen Elakdar, doğa tutkusunun peşinden koştu ve işini bıraktı. Eşinin Libyalı olması nedeniyle önce bu ülkeye yerleşen Elakdar ailesi, ülkede iç savaş çıkınca Türkiye'ye geldi ve İzmir'in Urla ilçesine yerleşerek tarımla uğraşmaya başladı.

30 AĞAÇLA BAŞLADI
Doğa olmadan yaşayamaz hale geldiğini belirten Duygu Özerson Elakdar, "Paris'te yaşadığım yıllarda bu tutkuyla evimin balkonunu bitkilerle donattım. Sonunda ise bu tutku beni İzmir'e yönlendirdi. Zeytin ağacı ile Urla'daki evimin bahçesindeki 30 ağaçla tanıştım. O, ağaçlar benim profesyonel anlamda zeytinle ilgilenmeme neden oldu. Orman ve Su İşleri Bakanlığına ait içinde 60 bin ağaç olan zeytin ormanını kiraladık. İki yıl önce kendi markamızı oluşturduk. Ambalajlarda Urla ve tarihi hakkında bilgiler yer alıyor. Geçtiğimiz yıl ABD'ye ihracat yapmaya başladık. Orada çeşitli gurme şarküteri noktalarına girdik. Çok kısa bir sürede ürünlerimiz satıldı. Bu sene gönderdiğimiz parti geçen senenin 4 katı. İhracatımız büyüyor. Türkiye'de internet üzerinden ve İstanbul'da bazı satış noktalarında tüketiciye ulaşıyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.