Cuma 29.09.2017
Son Güncelleme: Cuma 29.09.2017

Hedef Uzakdoğu

İTO Başkanı Ekrem Demirtaş, Çin ve Japonya’ya alternatif turizmi tanıtacaklarını ve bu noktada atağa geçeceklerini belirtti. Demirtaş, “Yabancılara Pamukkale’yi Efes’i acilen tanıtmalıyız” dedi

İzmir Ticaret Odası (İTO) eski binasında son kez meclis toplantısı yapıldı. Toplantıda konuşan İTO Yönetim Kurulu Başkanı Ekrem Demirtaş, İTO bünyesinde 2015'te kurulan Turizm Müdürlüğü'ndeki personelin son iki yılda 17 ülkede 28 şehri dolaştıklarını belirterek, "Bu yıl sonuna kadar toplam 19 fuara gidilmiş olacak. Ekim ayı içerisinde Fransa'dan yaklaşık 20 kişilik bir turizm heyeti bekliyoruz; ayrıca yakın zamanda Rusya'dan Rus Gastronomi televizyonu temsilcilerini İzmir'e getireceğiz" dedi. Turizmde Çin ile ilişkileri geliştireceklerine işaret eden Başkan Demirtaş, şunları söyledi: "Çinliler için deniz değil, tarih ve gastronomi turizmi daha çok önemi taşıyor. Onlar için de ayrı bir turizm programı oluşturacağız. Uzakdoğu'da sanal ortamda İzmir'i tanıtmak için bir firmayla çalışıyoruz. Çin'de dijital medya kampanyasına başlıyoruz. Uzakdoğu pazarına Muğla, Denizli belediye başkanlarıyla birlikte birlikte gitme planımız var. Yabancılar Pamukkale'yi, Efes'i bildiğini fakat İzmir'i tanımıyor. Biz bu insanları İzmir'e getirmek zorundayız. Turizm müdürümüz, Japonya'da Japonya Turizm Bakanı ve Jata temsilcilikleri ile görüştü. Artık turizm sektöründe pazarlama dinamikleri değişti; agresif çalışılıyor. Biz de Uzakdoğu pazarında çok agresif çalışacağız ve İzmirimizi tanıtacağız."
İZKA JAPONYA'DA
İZMİR'İN turizm ve yatırım olanakları, Japonya'nın başkenti Tokyo'da gerçekleştirilen Japonya Turizm Fuarı'nda (Tourism EXPO Japan) tanıtıldı. Fuarın halka kapalı olan ilk iki gününde Japon seyahat acenteleri, tur operatörleri, yayın kuruluşları ve diğer turizm otoriteleriyle çok sayıda birebir görüşme gerçekleştirildi. Dünya ünlü fuarda ayrıca İzmir'in turizm ve işbirliği olanakları hakkında bilgilendirmeler de yapıldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.