Çarşamba 11.10.2017
Son Güncelleme: Salı 10.10.2017

MAKTEK İzmir hedefine ulaştı

Türkiye'nin ve dünyanın makine devlerini ağırlayan MAKTEK İzmir Fuarı, beklentileri karşıladı. TÜYAP tarafından, Takım Tezgahları Sanayici ve İşadamları Derneği (TİAD) ve Makina İmalatçıları Birliği (MİB) işbirliğiyle düzenlenen fuarı 32 bin 173 sektör temsilcisi ziyaret etti. Fuarda yüzlerce tezgah ve makina satışı ile 250 milyon dolarlık iş hacmine ulaşıldı. Tüyap Fuar ve Fuarcılık A.Ş. Genel Müdürü İlhan Ersözlü, makina ve takım tezgâhlarının en önemli üreticilerini MAKTEK İzmir Fuarı'nda buluşturmaktan büyük mutluluk duyduklarını belirtti. Fuarın kendileri için son derece başarılı geçtiğini ifade eden Ersözlü, "Her anlamda oldukça başarılı bir fuara ev sahipliği yaptığımızı düşünüyoruz. Fuarda yakalanan satış rakamları, sürekli üzerinde durduğumuz ve önemini her fırsatta dile getirdiğimiz MAKTEK İzmir'in, sektörün en önemli marka fuarı olduğunun göstergesidir. MAKTEK'i İzmir'de ilk kez düzenlememize rağmen beklentimizin çok üzerinde bir ilgiyle karşılaştık ve 4 gün boyunca fuarı 32 bin 173 sektör profesyonelleri ziyaret etti. 390 firma ve 875 marka yeni ürünlerini ilk kez MAKTEK İzmir'de sergiledi. Fuar esnasında gerçekleştirilen ticaretle 250 milyon dolarlık iş hacmine ulaşıldı" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.