Perşembe 12.10.2017
Son Güncelleme: Çarşamba 11.10.2017

Hasta çocuklara oyuncak sürprizi

İzmir’de hasta çocuklara yardım eli uzatan bir grup gönüllü, düzenlediği oyuncak kampanyasıyla Dr. Behçet Uz’da tedavi gören çocukları sevindirdi

İzmir'deki Dr. Behçet Uz Çocuk Hastalıkları ve Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavi gören çocuklar için Buca'da yaşayan bir grup gönüllü iletişime geçtikleri Dr. Behçet Uz Çocuk Vakfı ile iletişime geçerek oyuncak sürprizi yaptı. Geçirdikleri hastalıklara rağmen hayata sımsıkı tutunmaya çalışan hastanede tedavi gören çocuklardan kimisi oyuncak bebek, kimisi araba, kimisi de lego setiyle hastane odasında da olsa erteledikleri çocukluklarını yaşadı. Gönüllüler, bir haftada topladığı 30 poşet oyuncağı, 1-15 yaş grubundaki çocuklara dağıttı.

DESTEK OLMAYA ÇALIŞIYORUZ
Buca'da yaşayan bir grup gönüllü olarak Dr. Behçet Uz Çocuk Vakfı'yla (BUVAK) birlikte hareket ettiklerini söyleyen grup sözcüsü Baki Kanıcı, ihtiyaç sahibi tüm hasta çocuklara maddi ve manevi destek sağlamak için yola çıktıklarını söyledi. Kanıcı, "Hastaneyi, sıklıkla ziyaret ediyoruz. Haftada bir gün hastane sınıfında eğitim gören çocuklarla resim yapıyor, oyun oynuyoruz. Haftada bir akşam ise çocuklar için eğlence düzenliyoruz. Oyuncak kampanyamız için çok kısa sürede örgütlendik, 1 hafta önce duyuru yaptık. Birçok oyuncak topladık. Bizim için en önemlisi onların gözlerindeki mutluluğu görmekti, bunu başardık" dedi.