Perşembe 26.10.2017

DSİ barajlara rekor sayıda balık üretti

DSİ 2. Bölge Müdürlüğü Ürkmez Su ürünleri ve Balık Üretim Tesisi'nde kendi rekorunu kırdı 2 milyon balık üretti. Yavru balıkların tümü baraj ve göletlere bırakıldı. Geçen yıl 1 milyon 300 bin balık yavrusunu Ege'nin dört yanındaki göletlere bırakan DSİ 2. Bölge Müdürlüğü 2017'de kendi rekorunu kırdı. Ürkmez Su Ürünleri ve Balık Üretim Tesisi'nde ki pullu sazan üretimi yaklaşık yüzde 60 oranında arttı ve 2 milyon 60 bini buldu. Mayıs ayında salınan anaç balıklardan elde edilen 2 milyon 60 bin yavru pullu sazan özel toprak havuzlarda özenle beslendi. Boyları 6 ile 8 santimetre ulaşanlar ise göllere salındı. Sezon boyunca Çaltıkoru Baraj Gölü'ne 30 bin, Kestel Baraj Gölü'ne 40 bin, Seferihisar Baraj Gölü'ne 40 bin, Sevişler Baraj Gölü'ne 40 bin, Yortanlı Baraj Gölü'ne 40 bin, Arpaçay Baraj Gölü'ne 5 bin, Ataköy Baraj Gölü'ne 5 bin, Aydıncık Baraj Gölü'ne 5 bin, Bademli Baraj Gölü'ne 25 bin, Bakır Baraj Gölü'ne 5 bin, Çaltıcak Baraj Gölü'ne 5 bin, Çatak Baraj Gölü'ne 5 bin, Çıtak Baraj Gölü'ne 15 bin, Eskioba Baraj Gölü'ne 5 bin, Haliller Baraj Gölü'ne 10 bin, Harputlu Baraj Gölü'ne 15 bin, Köseler Baraj Gölü'ne 5 bin, Küçükdere Baraj Gölü'ne 10 bin, Özdere Baraj Gölü'ne 5 bin, Yenişakran Baraj Gölü'ne 5 bin, Süleymanlı Baraj Gölü'ne 10 bin, Savanda Baraj Gölü'ne 20 bin, Yenişehir Baraj Gölü'ne 5 bin, Akkeçili Göleti'ne 5 bin, Dereköy Göleti'ne 5 bin, Gedikler Göleti'ne 5 bin ve Hallaçlar Göleti'ne 5 bin yavru balık bırakıldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.