Çarşamba 08.11.2017 00:00

Söke Belediyesi’nde vatandaş memnuniyeti eğitimi

2015 yılında ISO 9001 belgesini alarak kalite belgeli belediye olan Söke Belediyesi, ISO 10002 Belgesini almak için çalışmalarını hızlandırdı.

Bu kapsamda eğitim faaliyetlerini ve çalışmalarını sürdüren Söke Belediyesi'nde "Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Temel Eğitimi" konulu eğitim gerçekleştirildi. Belediye personeline yönelik gerçekleşen eğitim toplantısı belediye meclisi toplantı salonunda yapıldı. Eğitim Kalitest firması yetkilileri tarafından verildi.

Kalite Yönetim Sistemi anlamında örnek olma yolunda emin adımlarla ilerleyen Söke Belediyesi'nin, vatandaşlara sunduğu hizmetin kalitesini arttırmayı amaçladığını belirten Söke Belediye Başkanı Süleyman Toyran; "Hedefimiz ISO 9001 Belgesi'nin ardından TS ISO 10002:2014 Kalite Belgesini de almak. Bu hedefle çalışıyoruz. Vatandaş memnuniyeti odaklı çalışmalarımız hızla devam edecek" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.