Perşembe 16.11.2017

Göz-Göz seyahate çıkıyor

Süper Lig’de 17 puan toplayan Göztepe, ilk devrenin son 6 haftasında 4 deplasman maçına çıkacak. Tuna, fikstürün ikinci yarıda kendilerine avantaj sağlayacağını söyledi

Süper Lig'e iyi bir başlangıç yapıp ikinci sıraya kadar yükselen Göztepe'de, arka arkaya yaşadığı puan kayıpları nedeniyle bozulan moraller, milli maç arasında düzeldi. Süpir Lig'de ilk 11 haftada 17 puan toplayan Göztepe, ilk yarının son 6 hatasında 4 deplasman maçına çıkacak. 18 Kasım Cumartesi günü Bursaspor'a konuk olduktan sonra evinde Teleset Mobilya Akhisarspor'u ağırlayacak olan sarı kırmızılılar, ardından Kardemir Karabükspor ve Evkur Yeni Malatyaspor ile deplasmanda karşılacak. 16. haftada atiker Konyaspor'la evinde karşılaştıktan sonra Göztepe ilk devrenin kapanış haftasında Galatasaray'a konuk olacak. Sezonun kalan haftalarında oyun reaksiyonu daha iyi olan bir Göztepe izleteceklerini belirten teknik direktör Tamer Tuna, "İçeride oynayacağımız ikinci yarı fikstürümüzün, biraz daha bizim oyun karakterimize uygun olduğunu düşünüyorum. Hücum futbolunu seviyoruz, iç sahada taraftarımızın desteğini ve kendi saha avantajımızı kullanmak istiyoruz. Savunma anlamında yaşadığımız sorunu giderdiğimizde, hücum etkinliğimizin bize ikinci yarıda çok avantaj sağlayacağını düşünüyorum. İkinci yarıda Göztepe adına çok ayrı ve iyi hedefler de görebiliriz" dedi. Öte yandan başkan Mehmet Sepil, Kulüpler Birliği Vakfı'nın başkan yardımcılığı görevine getirildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.