Pazartesi 01.01.2018

İzmir Ekonomi ve Yaşar yükselişte

Girişimci ve Yenilikçi Üniversite Endeksi sıralamasında İzmir Ekonomi Üniversitesi 22, Yaşar Üniversitesi de 29. sıraya yükseldi

TÜBİTAK tarafından, üniversitelerin girişimcilik ve yenilikçilik performanslarına göre sıralandığı Girişimci ve Yenilikçi Üniversite Endeksi 2017 sıralaması Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Faruk Özlü tarafından TÜBİTAK'ta düzenlenen toplantıda açıklandı. İzmir Ekonomi Üniversitesi, 45.15'lik puanla listeye girdi. İEÜ girişimcilik ve yenilik performansındaki yerini 7 basamak yükselterek 22. sıraya taşıdı. İEÜ Mütevelli Heyet Başkanı Ekrem Demirtaş, listenin 2012'den bu yana hazırlandığına, her yıl en girişimci ve yenilikçi 50 üniversite içerisinde yer aldıklarına dikkat çekti. Başkan Demirtaş, "Klasik eğitimin verildiği, standart üniversite mezunları yetiştirmeyi hiçbir zaman hayal etmedik. Öğrencilerimizi, yenilikçi bir anlayış ile girişimci olarak yetiştiriyoruz. Girişimciliğimiz bu sıralama ile yeniden tescil edilmiştir" diye konuştu. Geçen yıl 39. sırada yer alan Yaşar Üniversitesi, 41,92 puanla bu yıl 29. sıradan listeye girdi. Üniversiteleri girişimcilik ve yenilikçilik performanslarına göre sıralayıp rekabetin artmasına, böylelikle girişimcilik ekosisteminin gelişmesine katkı sağlıyor. Yaşar Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Cemali Dinçer, "Hedefimiz önümüzdeki 5 yıl içinde ilk 10'u zorlamak" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.