Perşembe 01.02.2018

Keskinoğlu yenilendi

2018'E logo değişimi ile giren Keskinoğlu, 55'inci yılında 1.5 milyar liralık bir ciro hedefliyor. 2017'de kapasite artışı ve ekipman yenilemesi için de 15 milyon TL yatırım gerçekleştiren Keskinoğlu yılı 1.1 milyar TL ciro ile kapattı. 2017'de 54.2 milyon dolarlık ihracat yapan Keskinoğlu'nun 2018'de ihracat hedefi ise 110 milyon dolar. Keskinoğlu, 2017'yi kapatırken konumlandırmasını "En Lezzetli Duygu" olarak değiştirdi ve şirket logosunda da modernleşmeye gitti. Logo ve kurumsal kimlik değişimi için 10 milyon TL yatırım gerçekleştiren Keskinoğlu, 2018'de Avrupa'daki ihracat pazarlarını artırmayı ve ihracatını da 10 milyon dolara çıkarmayı hedefliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.