Perşembe 08.02.2018

İzmirlİ Girişimcilerden akıllı yazılım

Ege Üniversitesi'nin Teknoparkı'nda kurdukları şirkette yapay zeka çalışmaları yürüten bilgisayar mühendisleri Caner Ulutürk, Yiğitcan Şener ve iş geliştirme uzmanı Serkan İçer, firmaların müşteri hizmetleri maliyetini düşürmek ve memnuniyeti artırmak amacıyla sistem hazırladı. Yaklaşık 10 yıldır yapay zeka teknolojileriyle ilgili çalıştıklarını belirten şirketin kurucu ortaklarından Caner Ulutürk, "chatboat" adı verilen sistemin, insanların karşılarında müşteri temsilcisi varmış gibi etkileşime geçtikleri ve sorularına cevaplar aldıkları akıllı yazılım olduğunu vurguladı. Ulutürk, "Müşteri hizmetlerine ulaşmaya çalıştığımızda '1'e basın', '2'ye basın' gibi uyarılarla aslında menüler arasında kayboluyoruz. Akıllı yazılım sayesinde bankanın sosyal medya hesabı, internet sitesi ya da mobil uygulaması kullanılarak sorulara anında cevap alınabiliyor. Hazırladığımız yapay zeka, cümlenin tamamını anlayarak cevap vermesiyle fark yaratıyor. Müşteriler, insanla konuşuyor gibi yazıyor. Çok aşama gerektiren sorular ise 15-20 saniyede cevap buluyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.