Giriş Tarihi: 26.02.2018

Dede mirası zeytin ödüllü marka oldu

Dilşen Oktay, ilham aldığı dedesinin adını verdiği “Ethem Bey Zeytinyağları” markasını dünyanın en iyi 500 zeytinyağının bulunduğu listeye sokmayı başardı

Dünyanın en şifalı gıdalarının başında gösterilen zeyinyağı, başarı öyküsünün yazılmasına imkan tanıdı. 1950 yılına kadar Manisa Karaağaç'ta zeytinyağı fabrikası işleten ve Balıkesir Havran'da Türkiye'nin ilk entegre bitkisel yağ fabrikasını kuran dedesinden ilham alan Gıda Mühendisi Dr. Dilşen Oktay, geçtiğimiz yıl dedesinin adını taşıyan Ethem Bey Zeytinyağları şirketini hayata geçirdi. Ethem Bey Zeytin Yağları, İtalya'da düzenlenen Flos Olei Yarışması'nda uzman panelistlerin tadımlarından geçerek dünyanın en iyi 500 zeytinyağı arasına girmeyi başardı.

GÜNDE 2 KAŞIK YETERLİ
?
Markanın doğuş ve başarı hikayesini anlatmak üzere Yaşar Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü'ne konuk olan Dilşen Oktay, "Türkiye'de kişi başına düşen zeytinyağı tüketiminin yalnızca 2 litre. Ama bu rakam EgeBölgesi'nde 20 litreye kadar çıkabiliyor. Son yıllarda yapılan kampanyalarla birlikte zeytinyağı tüketiminde istikrarlı bir artış söz konusu olsa da bu rakam özellikle AB ülkeleri ile kıyaslandığında yeterli değil. Günde en az 2 çorba kaşığı zeytinyağı tüketilmeli" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.