Perşembe 21.06.2018

Başbakan’dan müjdeler

Seçim bölgesinde çalışmalarını sürdüren Başbakan, Karabağlar'a Demokrasi Üniversitesi'nin kampusu, Millet Bahçesi ve ilçede kentsel dönüşüm projelerinin yapılacağının müjdesini verdi

Başbakan Binali Yıldırım, seçime sayılı günler kala seçim bölgesi İzmir'deki programlarına hız kesmeden devam ediyor. Pazartesi gününden bu yana İzmir'de çalışmalarını sürdüren Başbakan, Bayraklı'dan sonra Karabağlar'daki eski pazaryerinde miting düzenledi. Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki'nin de yer aldığı, binlerce kişinin katıldığı mitingde konuşan Başbakan Yıldırım, Karabağlar'daki coşku ve heyecanın 24 Haziran'ı müjdelediğini belirtti. İzmir'in Türkiye'nin en öncü şehri olması için tüm imkanların seferber edildiğini belirten Başbakan Yıldırım, "İzmir'i her alanda geliştirmek için gece gündüz çalışıyoruz. 16 yılda İzmir'e tam 66 katrilyon yatırım yaptık. Helali hoş olsun. 16 yılda 9 bin 250 yeni derslik yaptık. İzmir'i Aydın'a, Balıkesir'e, Manisa'ya bölünmüş yollarla bağladık. İzmir Adnan Menderes Havalimanı'nı Türkiye'nin en modern havalimanı haline getirdik. İZBAN'ı şimdi Selçuk'a uzatıyoruz. Alaçatı'ya yeni bir havalimanı yapıyoruz. Hayırlı uğurlu olsun. Kısa süre önce İzmir-Manisa arasında Sabuncubeli Tüneli'ni hizmete açtık mı? İzmir-Manisa arasında gidiş artık 15 dakikaya indi. Üretimin, ihracatın başkenti Ege, bu tünelle Bursa'ya, İstanbul'a Avrupa'ya bağlanmış oluyor. OSB sayısını 13'e çıkarttık. 90 bine yakın kardeşimiz burada ekmek kazanıyor, aş kazanıyor. İzmir demek, eğitim demek. Üniversite demek, kültür demek" diye konuştu.
KARABAĞLAR KURTULACAK
Karabağlar'a 3 ayrı müjde veren Başbakan Yıldırım, "İmar barışı demek Karabağlar'daki imara aykırılıkların çözümü demek. Balçova'daki mağdurlar da imar barışından yararlanacak. Size üç müjdem var. Birincisi İzmir Demokrasi Üniversitesi'nin kampusunu Karabağlar'da kuruyoruz. Bu iş için 500 dönüm araziyi ayarladık. İki; ormana ait askeriyenin kullandığı 450 dönüm araziyi de askeriyeden alıp Karabağlar'a millet bahçesi yapıyoruz. Hayırlı uğurlu olsun. Üç; Salih Omurtak Mahallesi'nde Kentsel dönüşümü başlattık. Bundan sonra yerinde dönüşüm diğer mahalleler için de birer birer yapılacak. Sizlerin rızası alınarak yapılacak. Hayırlı, uğurlu olsun. Pazar gününe kadar durmak yok. Karabağlar'dan rekor bekliyorum, rekor" dedi.
HAL ESNAFIYLA BİR ARAYA GELDİ
BAŞBAKAN Binali Yıldırım, İzmir'de Meyve ve Sebze Hali esnafını ziyaret etti. Yıldırım, kentteki temasları kapsamında İzmir Meyve ve Sebze Hali'ni gitti. Burada esnafla görüşen ve kahvaltı yapan Başbakan Yıldırım, daha sonra vatandaşlarla sohbet etti, fotoğraf çektirdi.