Pazar 24.06.2018

Eczacılar Çeşme’de

Pharmactive İlaç ana sponsorluğunda gerçekleştirilecek olan Farmavizyon Gençlik Festivali, 28 Haziran’da Çeşme’de başlıyor

Tüm Eczacı Kooperatifleri Birliği (TEKB), ülke genelindeki eczacılık fakültelerinden mezun olacak öğrencileri ve sektörün öncü isimlerini, Pharmactive İlaç'ın ana sponsorluğunu üstlendiği Farmavizyon Gençlik Festivali'nde bir araya getirecek. Çeşme Altınkum Sahili'nde 28 Haziran - 1 Temmuz 2018 tarihleri arasında gerçekleşecek Farmavizyon Gençlik Festivali'nin ana teması "Sürdürülebilir Bir Dünya Mümkün" olarak belirlendi. Festival süresince plastik atıklar belli noktalarda toplanarak, sonrasında sanat eserlerine dönüştürülecek. Gençlerin bağışlayacağı kitaplar ihtiyaç sahiplerine gönderilecek. Farmavizyon Gençlik Festivali'nde, bilinçli tüketim, atık ürünlerin imha yöntemleri ve sürdürülebilirlik ana tema olarak katılımcılara anlatılacak.
MÜZİK DOLU
Türkiye genelinde bulunan 22 üniversitenin Eczacılık fakültelerinden mezun olacak 1000 genç eczacının katılacağı festivalde 700 çadırın yer alacağı bir çadır kent kurulacak. 4 gün süresince 3 farklı workshop düzenlenecek, 6 farklı eğitim verilecek. Deniz, kum ve güneşin birleştiği festivalde eğitimlerin yanı sıra gün boyu DJ performansı yer alacak. Ünlü sanatçılar Can Gox, Altay, Necati ve Saykolar'ın konserleri ile gençler eczacılar günün yorgunluğunu atacaklar. Ayrıca sosyal aktiviteler ve plastik heykel çalışması da yapılacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.