Cuma 31.08.2018

Pamukkale 2 milyon ziyaretçi hedefliyor

Beyaz travertenleriyle ünlü Pamukkale, turizmde altın yılını yaşıyor. 2018’in ilk 6 ayında 780 bin ziyaretçiyi ağırlayan Pamukkale’ye yıl sonuna kadar 2 milyon turistin gelmesi bekleniyor

UNUTULMAZ ANLAR
UNESCO Dünya Kültür Mirası Listesi'nde yer alan, dünyanın sayılı turizm cazibe merkezi unvanını alan Pamukkale'ye yerli ve yabancı turist akını devam ediyor. Yaz sezonunun sonuna yaklaşıldığı şu günlerde Pamukkale, özellikle yabancı turistlerin en uğrak turizm noktalarından biri oldu. Geçen yıllara oranla ziyaretçi sayısının sürekli artış gösterdiği Pamukkale'yi 2018'in ilk 6 ayında 780 bin, Kurban Bayramı'nda ise 104 bin turist ziyaret etti. İlk kez görenler kadar, her yıl gelen ziyaretçilerine unutulmaz anılar yaşatan Pamukkale'ye yıl sonuna kadar 2 milyon turistin gelmesi bekleniyor. Girişlerin 35 lira olduğu Pamukkale'de ziyaretçiler, bol bol fotoğraf çektiriyor.

"FANTASTIK BIR MEKAN"
RENKLI bir papağan da ziyaretçilerin başına omzuna konarak fotoğraflarda adeta rol çalıyor. Pamukkale'ye Almanya'dan geldiğini söyleyen ziyaretçilerden Günay Karatepe, "Vatanımıza geldiğim her sene buraya uğrarım. Çok güzel, her yer bembeyaz" dedi. Pamukkale'ye daha önce de geldiğini ifade eden İngiliz uyruklu Jayne Robertson, "Buraya birkaç defa daha geldim. Çok barışçıl bir yer" dedi. İngiltere'den geldiklerini dile getiren eşi Chris Robertson ise, "Pamukkale dünyanın çok güzel bir köşesi. Hierapolis Antik Kenti, fantastik bir mekan. Buraya bizim gibi turist olarak ya da tur atmak içinde gelebilirsiniz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.