Pazar 24.03.2019

Millet bahçesi ve ekolojik parklar, ilçeye yakışacak

İŞTE Çerçi'nin öne çıkan projelerinden bazıları şöyle; TÜRKIYE'NIN en modern pazar yeri olma özelliğine sahip Millet Çarşısı'nda, 28 iş yeri, konferans salonu, gençlik merkezi, kafetaryalar, etkinlik ve sergi salonları yer alacak. Ayrıca Karaköy Çarşısı ve Kapalı Otopark çalışmalarımız sürüyor. Bağlantı yolları ile trafiğimizi rahatlatacağız.

SOSYAL TESİSLER
BARBAROS Mahallesi'ne içinde birçok donatının bulunduğu sosyal tesis kazandıracağız. Büyüklerimizi, yaşlılarımızı unutmuyoruz. 108 suit odaya sahip Huzurköy Yaşlı Bakım Evi kuruyoruz. Yunusemre +1Park da özel çocuklarımıza hizmet verecek.

MİLLET BAHÇESİ
İZMIR-MANISA yolu üzerinde, Yunusemre girişinde bulunan 50 bin metrekare alana sahip Süreyya Tabiat Parkı'nı Millet Bahçesine dönüştüreceğiz. Belediye kampüsümüz içerisine Manisa'nın en büyük meydanını ve yer altı otoparkı kazandırıyoruz.

AQUA PARK GELİYOR
YAKLAŞIK 20 bin metrekare alana üzerine Ege'nin en güzel Aqua Parkı'nı Yağcılar Mahallemizde açıyoruz. 400 bin metrekare alana da Ege'nin en büyük Ekolojik Parkı'nı Osmanlı Mahallemize kuruyoruz. Ayrıca Yunusemre Buz Pisti'ni de ilçemize kazandırıyoruz. Güvenli parklar kuracağız. TOKİ ortaklığı ile Bağyolu Mahallemize Tarım Köy kuracağız. Orta Ölçekli Sanayi Sitesi inşa etmeye başlıyoruz. Kentsel dönüşüm çalışmalarımız hız kazanacak. DSİ tarafından ilçemize kazandırılan Bağyolu Göleti'ne yeni cazibe merkezi kuruyoruz. yeni Millet Kıraathanemizi Uncubozköy Mahallemize açıyoruz. Manisa OSB ve TOKİ işbirliği ile Gürle Mahallemizde 5 bin konutluk OSB-Kent projemizi gerçekleştiriyoruz.

112 GÖTÜRÜR, 211 GETİRİR
112 ile hastaneye giden hastalarımız, 211 ile evlerine dönebilecekler. Kadın eğitim ve sağlık merkezleri kuracağız.