Perşembe 04.04.2019

Bşkan Zolan'dan Denizli'de tarihi fark

Denizli’de AK Partili Osman Zolan, seçimi yüzde 50.57 oy oranıyla kazandı. Zolan, 19 ilçe içinde Merkezefendi dışında tüm ilçelerden rakiplerine fark atarak ikinci kez zaferle çıktı

Cumhur Ittifakı'nın AK Parti'li Denizli Büyüksehir Belediye Baskanı Osman Zolan, 2014 seçimlerine göre 31 Mart Mahalli Idareler seçiminde oy oranının artırdı. 2014 seçiminde yüzde 45.20 oranla, 277 bin 178 seçmenin oyunu alarak Denizli Büyüksehir Belediye Baskanı seçilen Zolan, bu seçimde oy oranını yüzde 50.57'ye çıkarıp, 321 bin 755 seçmenin oyunu aldı. En yakın rakibi Millet Ittifakı'nın IYI Parti'li adayı Ümit Bahtiyar ise yüzde 43.88 oranla 279 bin 227 seçmenin oyunu alabildi.

FARK ATTI
Denizli Büyüksehir Belediye Baskanlıgı'nı ikinci kez kazanan Osman Zolan, ilçelerde de rakiplerine fark attı. AK Parti'li Muhammet Subasıoglu'nun seçimde CHP'li aday Seniz Dogan'a kaptırdıgı Merkezefendi ilçesi dısında tüm ilçelerde Zolan, aldıgı oylarla birinci oldu. Merkezefendi ilçesinde Zolan 85 bin 747 oy alırken, seçimi kaybeden rakibi IYI Parti'li Ümit Bahtiyar ise 87 bin 136 oy aldı. Zolan, aldıgı oylarla 18 ilçede birinci olurken, Bahtiyar ise sadece Merkezefendi ilçesinde rakibini geçebildi. En yakın fark ise Baklan ilçesinde oldu. Baklan ilçesinde Zolan, 2015 oy alırken, Bahtiyar ise 2 bin 1 oy alabildi. Denizli'de Büyüksehir oylarında en fazla geçersiz oy 7 bin 356 oyla Pamukkale ve 6 bin 587 oyla Merkezefendi de çıktı. Pamukkale'de 34 bin 181 kisi, 218 bin 908 seçmeni bulunan Merkezefendi de 27 bin 723 kisi sandıga gitmedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.