Pazartesi 23.09.2019

Emlak sektöründe dijital pazarlama

TÜGEM İzmir, sektördekileri bir araya getirecek ve dijital pazarlamadaki yeniliklerle iş verimliliğini artıracak

Tüm Girişimci Emlak Müşavirleri Derneği (TÜGEM) İzmir Temsilciliği, gelişen teknoloji çağına ayak uyduruyor. TÜGEM İzmir Temsilcilği, sektör paydaşlarını dijital pazarlamadaki yenilikler ile buluşturacak. TÜGEM, İzmir Temsilciliği Yönetim Kurulu Üyesi Gülçin Okay, bu nedenle sektör paydaşlarını çözüm ortakları ile tanıştırmak ve dijital pazarlamadaki yeniliklerle iş verimliliğini artırmak amacıyla Prop Tech İzmir adlı bir etkinlik düzenleyeceklerini açıkladı.
'ADAPTE OLACAKLAR'
12 Ekim Cumartesi günü Megapol Çarşı Kule'de gerçekleştirilecek organizasyon ile Ege bölgesinde bulunan 400'e yakın sektör temsilcisinin bir araya gelmesi beklendiğini söyleyen TÜGEM İzmir Temsilciliği Yönetim Kurulu Üyesi Hakan Akıncı, "Bu etkinlikte gayrimenkul danışmanlarımız, bu firmaların anlatımları ile dijital dünyadaki yeni gelişmeleri öğrenirken, kafalarındaki soruları onlara sorma fırsatı bulacaklar. Danışmanlar çekişmeli sektörün içerisinde kendilerini bir adım daha öne çıkarmak zorundalar. Teknolojik dünyada oluşan yeniliklere kendilerini adapte etmek suretiyle başaracaklar. Dijital platformda paylaşımlar, sponsorlu reklamlar ve dijital görsellerle bu işi yapıyoruz. Yurtdışında bir müşteri, internete girdiği zaman evi rahatlıkla gezebiliyor. Danışmanlara bunu göstereceğiz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.