Pazartesi 27.04.2020

Şanssız Nazlı

Virüs nedeniyle Tokyo Olimpiyatları'nın ertelenmesi Nazlı'ya yaramadı. 15 yaşındaki Nazlı, ülkemizi olimpiyatta temsil eden en genç sporcu olma fırsatını kaçıracak ALMANYA'da geçen yıl yapılan Artistik Cimnastik Dünya Şampiyonası'nda henüz 15 yaşını doldurmadan Tokyo Olimpiyatları'na katılma hakkı elde eden Nazlı Savranbaşı, dünyayı saran koronavirüs salgını yüzünden ülkemizi olimpiyatta temsil eden en genç sporcu olma fırsatını kaçıracak. Stuttgart'taki şampiyonada 6 Ekim 2019 tarihinde genel tasnifte kariyerinin ilk olimpiyat kotasını alan 9 Ekim 2003 doğumlu İzmirli sporcu, Göksu Üçtaş Şanlı ve Tutya Yılmaz'dan sonra tarihimizde olimpiyatlara gidecek üçüncü kadın sporcu olmayı başardı. Tarihte olimpiyatlarda mücadele eden en genç Türk sporcu olmaya hazırlanan Nazlı, bu yaz yapılması planlanan Tokyo Oylimpiyatları'nın koronavirüs salgını yüzünden 2021'e ertelenmesiyle bu şansı kaçırdı. Daha önce ülkemizden olimpiyatlara giden en genç sporcu 2016 Rio Olimpiyatları'nda yarışan 4 Haziran 1999 doğumlu Tutya Yılmaz olurken, olimpiyata 16 yaşında, kendisi gibi cimnastikçi Tutya'dan 4 ay daha küçük gitmeye hazırlanan Nazlı, oyunların 24 Temmuz-9 Ağustos 2020'den 23 Temmuz-8 Ağustos 2021'e ertelenmesiyle 17 yaşında Tokyo'da boy gösterecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.