Giriş Tarihi: 19.05.2020

Turkish Cargo İzmir’den seferlerine başlıyor

Türk Hava Yolları’nın kargo markası Turkish Cargo, 28 Mayıs’tan itibaren her gün bir uçakla İzmir’e sefer gerçekleştirecek

EN iyi 25 hava kargo taşıyıcısı arasında en yüksek büyüme oranını yakalayan Türk Hava Yolları'nın (THY) kargo markası Turkish Cargo, 28 Mayıs itibariyle İzmir'e sefer palnlıyor. İzmir'e her gün bir uçak olacak şekildeyapılan planlama yaş sebze meyve ihracatçıları tarafından memnuniyetle karşılandı. Ege Yaş Meyve Sebze İhracatçıları Birliği'nin düzenlediği video konferansta Turkish Cargo Genel Müdür Yardımcısı Turhan Özen, Kargo Satış Başkan Yardımcısı Ahmet Kaya, Ankara, İstanbul, İzmir, Antalya, Adana illeri Kargo Müdürleri yaş meyve sebze ihracatçılarının havayolu kargo ilgili sorularını yanıtladı, salgın sürecini değerlendirdi. Toplantının moderatörlüğünü yapan Ege Yaş Meyve Sebze İhracatçıları Birliği Başkanı Hayrettin Uçak, koronavirüs süresince Turkish Cargo'nun ihracatçıların tüm ihtiyaçlarını karşılayabilmek adına sefer sayısını artırarak Türkiye'nin üretici ve ihracatı için çözüm ortağı olmaya devam ettiğini söyledi.
'İHTİYAÇ KARŞILANACAK'
Turkish Cargo Bölge Müdürü Faik Deniz ise, "Hassas ürünler olduğu için kapasite için önceliğini yaş meyve sebzeye vereceğiz. Bütün operasyonumuz tek bir havalimanında kompakt bir şekilde devam ediyor. İzmir'de 731 metrekare alana 3 bin 878 metreküp kapasiteye sahip soğuk hava deposu şubat ayında tamamlandı. Büyüklüğüyle İzmir bölgesinin 20-25 yıllık soğuk hava deposu ihtiyacını karşılayacak" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.