Perşembe 11.06.2020

Pandemi demediler iki yatırım yaptılar

TÜRKIYE ve dünyada yayılmaya devam eden Kovid-19 salgını iş dünyasını büyük ölçüde etkiledi. Bu süreçte video konferans ile toplantı yapmaya başlayan şirketler, yeni yapacakları yatırım görüşmeleri için de bu yöntemi kullanarak yatırım süreçlerini devam ettirmeyi başardı. Bu başarıya imza atan Melek gruplarından biri de EGİAD Melekleri oldu. Ege Bölgesinin Hazine'ye akredite ilk melek yatırım ağı olan EGİAD Melekleri, Kovid- 19'un tüm engellerini aşarak ikisi de İzmirli olan, iki ayrı girişime toplamda yaklaşık 350 bin lira yatırım yaptı. Türk girişimcinin İngiltere'de kurduğu, sosyal ve çevresel etki oluşturan girişimlere, projelere, yardım kuruluşlarına destek olmayı sağlayan Goodsted 1 milyon 575 bin pound değerleme ile 10 bin pound pozisyonları tartışabileceğiniz VAR Online ise 1.5 milyon lira değerleme ile 230 bin lira yatırım aldı. EGİAD Melekleri, yatırım yaptıkları şirketlerle video-konferans yöntemiyle görüşerek ilerlemesini sürdürdü.
'CAN SUYU OLUYORUZ'
EGİAD Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Aslan, "EGİAD Melekleri olarak genç girişimlere sermaye yatırarak gelişmelerine ve pazarda yer edinmelerine yardımcı olma hedefindeyiz. Genç girişimcilere can suyu oluyoruz. Pandemi sürecinde tablo ne kadar zorlu olsa da tünelde ışık görünmekte. Pandemi sürecinde girişimcilerin desteklenmesi büyük önem taşımakta. Kriz döneminde risk alıp yatırım yapmamız geleceğin yatırımlarla kurtulacağına olan inancımızdandır" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.