Pazartesi 29.06.2020

EİB, rotasını Çin’e çevirdi

EİB, e-ticaretle gıda sektöründe yeni bir döneme girmeye hazırlanıyor. EİB üyeleri Çin’in en büyük e-ticaret platformu ile yeni fırsatlar ve iş birliklerini konuştu

E-TICARET, dünyada son 3 yılda yüzde 73 artış göstererek 3,5 trilyon dolarlık hacme ulaştı. Türkiye'de ayakkabı ve saraciye sektöründe Shoedex2020 ile dijital dönüşümü başlatan Ege İhracatçı Birlikleri (EİB), şimdi de e-ticaretle birlikte gıda sektöründe yeni bir döneme girmeye hazırlanıyor. Ticaret Bakanlığı iş birliğinde Ege İhracatçı Birlikleri koordinasyonunda Çin'in en büyük e-ticaret platformu Alibaba Group'a ait Tmall Global'ın İş Geliştirme Direktörü Jennifer Wang ile Çin'de e-ticaret için yeni fırsatlar ve iş birlikleri konuşuldu.
'İŞ BİRLİĞİNE AÇIĞIZ'
Ege Kuru Meyve ve Mamulleri İhracatçıları Birliği Başkanı Birol Celep, özellikle gıda sektöründe Çin'in en önemli hedef pazarlardan biri olduğunu, 2019'dan beri ihracatı artırmaya yönelik çalışmalar yaptıklarını söyledi. Celep, "Özellikle Çin'de girişte sınır ötesi e-ticaretin öneminin farkındayız. Bu kapsamda birlik olarak Çin'in en büyük e-ticaret platformlarından Tmall Global ile yapılabilecek yeni ve kalıcı iş birliklerine de açığız" dedi. Jennifer Wang ise, "Tmall Global parakendecilerin online mağaza açabildikleri Çin ve dünya arasında bir köprü görevini gören dünyanın en büyük B2C online pazar yeri. Platformda 92 ülke ve bölgeden 25 binden fazla uluslararası marka yer alıyor. Aynı zamanda 5 binden fazla da kategori var. Pandemiyle birlikte online alışveriş ve tüketici bilinci arttı" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.